OBCHODNÉ PODMIENKY INTERNETOVÉHO OBCHODU LAVLY REBEL

Účinné od: 1.9.2025

Identifikačné údaje predávajúceho

Obchodné meno: TNA s. r. o.

Sídlo: Okružná 131/25, 962 71 Dudince, Slovenská republika

IČO: 50574621

DIČ: 2120380702

Spoločnosť zapísaná v: Obchodnom registri Okresného súdu Banská Bystrica, oddiel: Sro, vložka č. 47776/S

E-mail: info@lavlyrebel.sk

Telefón: +421 904 526 396

Bankový účet (IBAN): SK81 0900 0000 0052 3317 6966

I. Úvodné ustanovenia

Tieto obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti medzi predávajúcim a kupujúcim – fyzickou osobou, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, alebo v rámci svojej podnikateľskej činnosti (ďalej len „kupujúci“) – prostredníctvom internetového obchodu dostupného na internetovej adrese www.lavlyrebel.sk.
Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Odchýlne dojednania v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami týchto obchodných podmienok.
Kúpna zmluva sa uzatvára v slovenskom jazyku.

II. Informácie o tovare a cenách

Informácie o tovare, vrátane uvedenia ceny jednotlivého tovaru a jeho hlavných vlastností, sú uvedené pri jednotlivom tovare v katalógu internetového obchodu. Ceny sú uvádzané vrátane DPH a všetkých súvisiacich poplatkov.
Prezentácia tovaru v internetovom obchode má informatívny charakter. Predávajúci nie je povinný uzavrieť kúpnu zmluvu ohľadom tohto tovaru.
Náklady na balenie a dodanie tovaru sú uvedené v internetovom obchode a platia pre doručovanie v rámci územia Slovenskej a Českej republiky.
Zľavy z ceny tovaru nie je možné vzájomne kombinovať, ak sa predávajúci s kupujúcim nedohodne inak.

III. Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy

Kupujúci hradí náklady na internetové pripojenie alebo telefonické hovory spojené s objednaním tovaru podľa taríf svojho poskytovateľa.
Objednávku tovaru môže kupujúci vykonať:
– prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, ak vykonal predchádzajúcu registráciu,
– vyplnením objednávkového formulára bez registrácie.
Pred odoslaním objednávky si kupujúci môže skontrolovať a meniť údaje, ktoré zadal. Objednávku odošle kliknutím na tlačidlo „Objednať s povinnosťou platby“.
Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov a potvrdenie oboznámenia sa s obchodnými podmienkami.
Po odoslaní objednávky dostane kupujúci automatické potvrdenie o jej prijatí na svoj email. Toto potvrdenie však nie je uzavretím zmluvy.
Kúpna zmluva je uzavretá až potvrdením objednávky predávajúcim na emailovú adresu kupujúceho.
Ak nie je možné splniť niektorú z požiadaviek kupujúceho, predávajúci zašle pozmenenú ponuku. Kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením tejto ponuky kupujúcim.
Všetky objednávky prijaté predávajúcim sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť objednávku, pokiaľ ešte nebola potvrdená predávajúcim.
V prípade technickej chyby pri uvedení ceny tovaru v internetovom obchode predávajúci nie je povinný dodať tovar za zjavne chybnú cenu. V takom prípade kupujúcemu zašle novú ponuku.

IV. Zákaznícky účet

Kupujúci môže po registrácii pristupovať do svojho zákazníckeho účtu a vykonávať objednávky. Objednávky je možné uskutočniť aj bez registrácie.
Kupujúci je povinný uvádzať správne a pravdivé údaje. Pri zmene údajov je povinný ich aktualizovať.
Prístup do účtu je chránený menom a heslom, ktoré je kupujúci povinný uchovávať v tajnosti.
Kupujúci nesmie umožniť prístup do účtu tretím osobám.
Predávajúci môže účet zrušiť, najmä ak kupujúci účet dlhšie nevyužíva alebo porušuje podmienky.
Účet nemusí byť dostupný nepretržite, najmä z dôvodu údržby.

V. Platobné podmienky a dodanie tovaru

Kupujúci môže cenu tovaru uhradiť:
– bezhotovostne prevodom na účet predávajúceho,
– v hotovosti na dobierku pri prevzatí tovaru.
Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný zaplatiť aj náklady na balenie a dodanie tovaru.
Pri platbe na dobierku je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru. Pri bezhotovostnej platbe je cena splatná do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Záväzok kupujúceho zaplatiť je splnený pripísaním sumy na účet predávajúceho.
Predávajúci nepožaduje zálohu, pokiaľ nie je dohodnuté inak.
Predávajúci je povinný vystaviť doklad o kúpe v súlade so zákonom o používaní elektronickej registračnej pokladnice (eKasa).
Tovar je dodaný na adresu určenú kupujúcim.
Kupujúci je povinný tovar prevziať. Ak tovar nie je možné doručiť z dôvodov na strane kupujúceho, hradí náklady na opakované doručenie.
Pri prevzatí je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalu. Ak je obal porušený, nemusí zásielku prevziať.
Vlastnícke právo prechádza na kupujúceho až zaplatením celej kúpnej ceny. Riziko poškodenia alebo straty prechádza prevzatím tovaru.

VI. Odstúpenie od zmluvy

Kupujúci – spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní bez uvedenia dôvodu.
Lehota plynie odo dňa prevzatia tovaru, prípadne poslednej časti dodávky.
Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy v prípadoch uvedených v § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z. z. (napr. tovar na mieru, hygienický tovar po otvorení, rýchlo podliehajúci skaze, elektronický obsah s výslovným súhlasom).
Na dodržanie lehoty stačí odoslanie oznámenia o odstúpení pred jej uplynutím.
Kupujúci znáša náklady na vrátenie tovaru, a to aj v prípade, ak nemôže byť vrátený poštou.
Predávajúci vráti kupujúcemu všetky platby vrátane najlacnejšieho ponúkaného spôsobu doručenia, a to do 14 dní od doručenia odstúpenia. Platby môžu byť vrátené rovnakým spôsobom.
Predávajúci nie je povinný vrátiť platby skôr, ako mu kupujúci preukáže, že tovar odoslal.
Kupujúci je povinný vrátiť tovar nepoškodený, nepoužitý a ak je to možné, v pôvodnom obale. Predávajúci má nárok na náhradu škody.
Predávajúci môže odstúpiť od zmluvy v prípade vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru. V takom prípade vráti kupujúcemu platby do 14 dní.

VII. Práva z vadného plnenia (reklamácie)

Predávajúci zodpovedá, že tovar pri prevzatí nemá vady.
Ak sa vada prejaví do 6 mesiacov, má sa za to, že existovala už pri prevzatí. Záručná lehota je 24 mesiacov.
Kupujúci môže požadovať opravu, výmenu, primeranú zľavu alebo odstúpiť od zmluvy.
Reklamáciu je možné uplatniť u predávajúceho alebo u osoby určenej na opravu.
Reklamácia musí byť vybavená najneskôr do 30 dní. Márne uplynutie tejto lehoty sa považuje za podstatné porušenie zmluvy.
Kupujúci má právo na náhradu účelne vynaložených nákladov.
Práva z vád nevznikajú, ak kupujúci vedel o vade alebo ju sám spôsobil.

VIII. Doručovanie

Zmluvné strany si môžu doručovať písomnosti prostredníctvom elektronickej pošty.
Predávajúci doručuje kupujúcemu na adresu uvedenú v jeho účte alebo objednávke. Kupujúci doručuje na email uvedený v týchto podmienkach.

IX. Mimosúdne riešenie sporov

Kupujúci má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu.
Ak predávajúci neodpovie alebo odmietne, kupujúci sa môže obrátiť na Slovenskú obchodnú inšpekciu (www.soi.sk) alebo platformu ODR (http://ec.europa.eu/consumers/odr).
Predávajúci je oprávnený predávať tovar na základe živnostenského oprávnenia.

X. Ochrana osobných údajov (GDPR)

Predávajúci spracúva osobné údaje kupujúceho v súlade s nariadením GDPR a zákonom o ochrane osobných údajov.
Podrobné informácie o spracúvaní osobných údajov sú uvedené v samostatnom dokumente „Ochrana osobných údajov“, dostupnom na webovej stránke predávajúceho.

XI. Záverečné ustanovenia

Všetky právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim sa spravujú právom Slovenskej republiky.
Predávajúci nie je viazaný žiadnymi kódexmi správania.
Všetky práva k webovým stránkam predávajúceho, najmä autorské práva, patria predávajúcemu.
Kupujúci nesmie používať postupy, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť prevádzku internetového obchodu.
Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a nie je verejne prístupná.
Predávajúci môže tieto obchodné podmienky meniť alebo dopĺňať. Zmeny sa však netýkajú už uzavretých zmlúv.